Інформація про засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету від 3 липня 2023 року

Дайджест

3 липня під головуванням ректора М.З.Згуровського відбулося чергове засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету. Розглянуто низку питань організації освітнього процесу в умовах режиму воєнного стану, а також забезпечення життєдіяльності та безпеки університету.

Виступили: М.З.Згуровський, О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко, С.І.Сидоренко, В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна, О.О.Царенок, Є.В.Кулик, Я.Ю.Цимбаленко, М.О.Безуглий, Н.Манишева, Ю.Максимюк, А.Горобець.

Основні питання, які розглянуто на засіданні, та рішення, що були ухвалені

1. Освітній процес. 1 липня завершився період ліквідації академічних заборгованостей. Підбиваються підсумки семестрового контролю. Здійснюється підготовка документів на відрахування тих, хто не склав сесії, оформлення академічних відпусток, або, за наявності поважних підстав, надання індивідуального графіку ліквідації академічних заборгованостей до вересня. Також проводиться аналіз результатів навчання в змішаному режимі (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська).

2. Проводиться підготовка до нового начального року. Викладацький склад буде повернуто до стандартного режиму роботи. На засіданні Вченої ради внесено  пропозицію, щоби факультети та інститути і кафедри до 1 серпня визначилися з переліком занять в очному режимі, з огляду на кількість в університеті укриттів і кількість в них місць. Планується збільшити кількість дисциплін, які вивчатимуться в очному режимі, причому для  технічних спеціальностей це буде обов'язковим, а для гуманітарних також пропонуватиметься збільшити обсяги проведення занять в офлайн-форматі (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко).

3. Сформовано і подано до НАЗЯВО комплект документів на переоформлення сертифікатів про акредитацію освітніх програм (ОП) за новими спеціальностями. Повністю переоформлено ліцензії на здійснення освітньої діяльності, в тому числі по регульованих спеціальностях та  ОП. Всю інформацію вже розміщено в системі ЄДЕБО і вона буде доступною для абітурієнтів (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська).

4. Здійснюється підготовка до сесії професорсько-викладацького складу. Вже підготовлено проєкт сценарного плану, згідно з яким сесія складатиметься з двох частин –   суто офіційної та історично-урочистої (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко).

5. Кадрові питання. Минулого тижня відбулося два засідання експертно-кваліфікаційної комісії університету, на якому розглянуто і призначено на посади 10 професорів на строки від 1 до 5 років у залежності від виконання ними умов попередніх контрактів і результатів їхньої діяльності з урахуванням оцінок студентів. Також розглянуто питання призначення наукових керівників кафедр, обговорено звіти керівників підрозділів про виконання умов контрактів і ухвалено відповідні рішення. Завершено внесення рейтингів науково-педагогічних працівників (НПП) відповідно до умов законодавства, проводиться їхній аналіз (О.А.Жученко).

6. Вступна кампанія. 1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів вступників – як тих, хто вступає на бакалаврат, так і тих, хто йде до магістратури. Також з 1 липня відкрито спільний Консультаційний центр секретаріату Приймальної комісії та ДНВР, який до кінця серпня щоденно працюватиме в корпусі №16. Окрім того, розпочалася реєстрація вступників до магістратури на складання Єдиного фахового вступного випробування (ЄФВВ), вона триватиме до 16 липня. Також 30 червня офіційно затверджено максимальні обсяги вступу на бакалаврат і фіксовані обсяги вступу до магістратури. Ці обсяги перевірені МОН, внесені в систему ЄДЕБО, роздруковані і підписані ректором  (О.А.Жученко, Приймальна комісія).

7. Акредитація освітніх програм (ОП). На минулому тижні 3 ОП КПІ, які залишалися в плані акредитації на 2022/2023 навчальний рік, пройшли ГЕР і отримали позитивні висновки. Також 27 червня відбулося засідання Колегії НАЗЯВО, на якому акредитацію отримали 7 ОП КПІ, причому одна з них – «Прикладна біологія» рівня PhD отримала зразкову акредитацію. Проводиться підготовка до акредитації ОП у наступному навчальному році. Їхній перелік сформовано, проведено вже другий семінар з гарантами ОП (О.А.Жученко).

8. Для ширшого інформування студентів і викладачів про організаційні особливості та режим проведення навчання в змішаному форматі в наступному навчальному році, слід заздалегідь оприлюднити серію відповідних повідомлень через університетські інформаційні ресурси (О.А.Жученко).

9. Проводиться підготовка моделей формування розкладу занять у новому навчальному році. Після того, як факультети та інститути остаточно визначать особливості здійснення в них навчального процесу, у взаємодії з усіма підрозділами забезпечуватиметься формування розкладів з урахуванням передусім вимог безпеки (спроможності укриттів, лімітів наповненості корпусів тощо) з одного боку, і забезпечення якості освітніх послуг – з іншого (А.А.Мельниченко). 

10. Триває моніторинг аудиторного фонду факультетів та інститутів, зауваження передаються відповідним службам для вжиття відповідних заходів. Утім уже сьогодні можна констатувати: левова частка аудиторій вже готова приймати студентів (А.А.Мельниченко, В.А.Кондартюк, декани факультетів/директори інститутів). 

11. Аспірантура. Розпочався останній тиждень прийому документів на вступ до аспірантури.  Динаміка подання зберігається на досить високому рівні. Станом на 3 липня документи подали 230 вступників, через електронну форму зареєструвалися 311. Очікується ще приблизно 300 заяв, оскільки саме останнього тижня вступники зазвичай демонструють найвищу активність (А.А.Мельниченко).

12. Триває робота з розвитку «Електронного Кампусу». Завершується розробка  модуля – анкети щодо кар'єрних цілей студентів, який буде синхронізовано з платформою працевлаштування, робота над якою також наближається до завершення. Платформу планується запустити в повноцінному режимі з нового навчального року (А.А.Мельниченко).

13. Завершено річну кампанія проходження НПП курсів підвищення кваліфікації з використання інструментів Google. Це були безкоштовні курси, організовані МОН України спільно з цією компанією. Навчання на них пройшли і отримали відповідні сертифікати приблизно 700 викладачів КПІ (А.А.Мельниченко).

14.  Продовжується оновлення і розвиток телекомунікаційної мережі університету. Минулого тижня відповідно до плану встановлено додаткові точки доступу Wi-Fi, обладнання для яких надала  компанія «Хуавей-Україна», також встановлюються телефонні апарати цифрового зв'язку (А.А.Мельниченко, КБ ІС).

15. Підготовлено і погоджено з відповідними службами всіх рівнів матеріали для проведення тендеру на закупівлю сучасного програмного забезпечення для бухгалтерського обліку в університеті. Тендер планується оголосити на поточному тижні  (А.А.Мельниченко, Л.Г.Субботіна, КБ ІС).

16. Проведено засідання Ради з навчально-виховної роботи, на якому обговорено такі  питання: екзаменаційна сесія та приймання заборгованостей; можливість отримання додаткових освітніх послуг (повторне вивчення дисциплін в повному обсязі або частково) після завершення терміну ліквідації заборгованості; терміни подання рейтингів по академічних стипендіях; правила призначення академічних стипендій, зокрема розрахунок кількості стипендіатів і кількості підвищених стипендій (Н.В.Семінська).

17. З 26 по 30 червня з університету відраховано 176 студентів (52 студенти навчалися за кошти фізичних осіб).

Денна форма навчання: відраховано 155 студентів (39 студентів навчалися за кошти фізичних осіб):

  • за власним бажанням відраховано 70 студентів (16 студентів навчалися за кошти фізичних осіб);
  • за невиконання індивідуальних навчальних планів відраховано 32 студенти (10 студентів навчалися за кошти фізичних осіб);
  • 53 студенти відраховано за не подання дипломного проєкту/дипломної роботи бакалавра до захисту (13 студентів навчалися за кошти фізичних осіб) (Н.В.Семінська).

18. Підготовлено та видано наказ «Про графік супроводження студентських квитків бакалаврів та магістрів 2023 року вступу». Наказ доведено до відповідальних осіб на факультетах/інститутах (Н.В.Семінська).

19. Проведено чергове засідання стипендіальної комісії. На ньому розглянуто такі питання:

1. Затвердження студентів-кандидатів на отримання іменних стипендій:

Президента України – 7 студентів (ФЕЛ – 2; НН ІТС – 1, ІХФ – 1, ФБТ – 1. РТФ – 1, ПБФ – 1);

Верховної Ради України – 5 студентів (ФІОТ – 1, НН ІПСА – 1, ФБМІ – 1, ФММ – 2),

Кабінету міністрів України – 1 студент (ПБФ);

Кабінету міністрів України з числа студентів-інвалідів – 1 студент (ФІОТ),

Імені Ігоря Курчатова – 2 студенти (НН ІАТЕ).

2. Затвердження загальних лімітів стипендіатів на I семестр 2023/2024 навчального року на рівні 40% і ліміту стипендіатів, яким призначається академічна стипендія за особливі успіхи в навчанні на рівні 25%.

3. Призначення стипендії аспірантам.

4. Затвердження кандидатів на стипендію імені Героїв Небесної сотні – 3 студенти (ФІОТ, ФБМІ, ФММ) (Н.В.Семінська).

20. Проведено попередні перемовини з представниками Українського католицького університету щодо реалізації проєкту «Supporting the mental health of Ukrainian wounded fighters and their family members» (Підтримка психічного здоровʼя українських поранених бійців та членів їхніх сімей) з Таллінським коледжем охорони здоров'я (грантоотримувач). Це однорічний проєкт, який триватиме з 01.06.2023 до 01.06.2024. Загальний бюджет становить 108 400 € (Н.В.Семінська, О.П.Демиденко).

21. Профорієнтація школярів. ДНВР надав сприяння у проведенні Дня відкритих дверей факультетів/інститутів:  27 червня – НН ММІ, 29 червня – ФСП, 30 червня - ФЕА (Н.В.Семінська).

22. Продовжено розміщення в мережі профорієнтаційних міні-роликів про спеціальності університету «Мрія.2. Хочу бути!» (Н.В.Семінська, М.М.Перестюк).

23. Розпочато проведення на базі університету єдиного вступного іспиту (ЄВІ) до магістратури. Функціонують 4 екзаменаційні пункти (7 корпус – ФММ, 18 корпус – ФІОТ, 15 корпус –  ФПМ, 13 корпус – КБІС) (Н.В.Семінська, А.А.Мельниченко).

24. Підготовлено розпорядження щодо роботи Пункту інформаційної підтримки вступників під час вступної кампанії, який починає свою роботу з 3 липня (Н.В.Семінська).

25. 1 липня 2023 р. відбувся профорієнтаційний захід «День Вступника: відчуй КПІ». Під час заходу на вул. Політехнічній були представлені локації:

  • Локація КПІ-Expo з факультетами/інститутами;
  • Інтерактивна-спортивна локація (Студмістечко та відділ соціально-психологічної роботи);
  • Культурно-творча локація (ЦКМ та Центр консолідації студентів);
  • Чат-альтанка - локація, на якій проходили бесіди з гостями на актуальні теми: «Мій мотиваційний», «Що для тебе в пріоритеті?», «Я студент-технар?»;
  • Мобільні локації - «пересувні» локації, які не знаходилися в одному місці: лотерея «Київський Хогвардс», квест;
  • Студентські організації (Бест, Естім);
  • Приймальна комісія та Підготовчі курси (Н.В.Семінська, факультети/інститути, С.А.Мураховський, М.М.Перестюк).

26. Завершилася реєстрація на участь в олімпіаді «KPI-Open». Загалом зареєструвалося 157 команд (Україна – 146, Румунія – 9, Литва – 1, Збірна Польщі + України – 1)  (Н.В.Семінська).

27. КПІ спільно з Інноваційним середовищем «Sikorsky Challenge» та ще з 4-ма учасниками підписали Меморандум про співпрацю у створенні та забезпечення поранених протезами. В КПІ буде створено сучасний центр протезування (В.А.Пасічник, І.Г.Малюкова).

28. На завершальній нараді робочої групи Президії ради проректорів з наукової роботи  сформовано фінальну версію пропозицій щодо поліпшення прозорості  Конкурсу НДР МОН України і зменшення ризиків можливих зловживань. Їх передано до МОН для підготовки наказу про Конкурс НДР (В.А.Пасічник).

29. Спільно з науковим керівником НН ІМЗ П.І.Лободою представники НДЧ взяли участь у захисті інвестиційного проєкту в комітеті ВР України (В.А.Пасічник).

30. У МОН України підписано договір базового фінансування та комплект супровідних документів, спрямованих на створення впродовж 2023 року апаратури наносупутника «PolyITAN-30-PUT» (В.А.Пасічник).

31. Представники КПІ взяли участь у спільному засіданні Комітету підприємців малого та середнього бізнесу та Комітету з питань оборонно-промислового комплексу при Торгово-промисловій палаті України у форматі круглого столу на тему «Можливості кластеру BRAVE1 по підтримці проєктів підприємств малого і середнього бізнесу, визначеними пріоритетними для сил безпеки і оборони» (Ю.М.Сидоренко, Ю.І.Єхануров).

32. Команда КПІ ім. Ігоря Сікорського за результатами проведеного Мінцифри Хакатону «АНТІШАХІД» визнана перспективною (увійшла до 20% найкращих) (В.А.Пасічник).

33. На засіданні Координаційної ради комплексної програми обговорено питання університетської космічної програми, підготовка договорів на створення супутника «PolyITAN-12U» з харківським замовником та МОН України. Від МОН отримано копію меморандуму між ДКАУ та МОН про створення університетського наносупутника «PolyITAN-12U» (В.А.Пасічник, Ю.М.Сидоренко).

34. Оновлено бази даних «Наукові групи» підрозділів НН ІЕЕ, ФЕА, НН ІАТЕ. Проведено консультування, підготовка існуючої інформації для заступників, коригування та внесення змін до бази наукових груп (В.А.Пасічник).

35. До УКРНОІВІ подано п'ять заявок на корисну модель (1 – ФЕА; 2 – НН ММІ; 1 – ПБФ; 1 – НН ІЕЕ, ФММ) та одну заявку на винахід (ФЕА), подано п'ять заявок для реєстрації авторського права (5 – ФЛ), отримано 2-а патенти на винахід (1 – НН ІТС; 1 – НН ММІ).

36. Створення ювілейної книги «КПІ. Друге століття, продовження традицій»:

  • у процесі друку перебувають розділи 1-8 (178 сторінок);
  • від редакції отримано для остаточної вичитки розділи 9-11;
  • у процесі виправлення та суттєвого перероблення перебуває розділ 12;
  • від редакції отримано для першої вичитки зверстаний розділ 13;
  • зверстано і попередньо вичитано розділ 16 (М.Ю.Ільченко, В.В.Татарчук).

37. Комісія з етики та академічної доброчесності виявила факти порушення принципів академічної доброчесності та положень Кодексу честі при підготовці та захисті магістерської дисертації та підготувала матеріали на Вчену раду щодо скасування рішення про присудження ступеня вищої освіти «магістр» з присвоєнням відповідної кваліфікації Ткаченку Ярославу Євгеновичу (О.М.Бруй).

38. Комісія з експертно-правових питань Вченої ради КПІ розглянула надані інститутами/факультетами подання на відзначення співробітників підрозділів до 125-річного ювілею університету (В.В.Ванін).

39. Відбулася зустріч ректора КПІ М.З.Згуровського з Президентом Альянсу CESAER Ріком Ван де Велєм, ректором Гентського університету (Бельгія). Першим кроком у реалізації напрацьованої під час зустрічі концепції розвитку співпраці КПІ з 58-ма університетами – членами Альянсу, стали пропозиції 67-и наукових шкіл КПІ, які направлені до Task Force Group №7 «Sustainable Funding» з метою пошуку партнерів серед університетів – членів Альянсу   для подання спільних проєктних пропозицій до конкурсів європейських проєктно-грантових програм. Триває робота над підготовкою пропозицій і для інших 6-ти Task Force Groups (Інновації, Відкрита наука, Сталий розвиток та ін.) (С.І.Сидоренко, А.П.Шишолін, Б.І.Дуда).

40. Аналогічні завдання відпрацьовуються і за результатами зустрічі керівництва КПІ з представниками Альянсу ATHENA, який обʼєднує 9 університетів країн Європи (Франція, Іспанія, Португалія, Німеччина, Італія, Греція, Литва, Словенія, Польща) (С.І.Сидоренко, А.П.Шишолін).

41. Підготовлено розпорядження ректора, яким закріплюються відповідальні від керівного складу університету за імплементацію в КПІ досвіду університетів Британії та можливості прийняття КПІ від них інтелектуальних і матеріальних ресурсів (С.І.Сидоренко, А.П.Шишолін, К.В.Єфремов).

42. Серед виграних міжнародних проєктів в освітній сфері КПІ має лише 2 проєкти програми ERASMUS+. Для порівняння: Сумський державний університет (СумДУ) – 27 проєктів (за останні два роки). На відміну від (СумДУ) в КПІ підготовка проєктів – це справа лише кафедри (або навіть тільки групи викладачів), а в СумДУ цей процес поставлено на системну основу. Для посилення роботи з подання підрозділами проєктних пропозицій в освітній сфері в КПІ підготовлено перший довідник з конкурсів за програмою ERASMUS+, у яких можуть брати участь кафедри КПІ. Довідник розповсюджено серед підрозділів КПІ і розміщено на інформаційних ресурсах ДМС і Департаменту організації освітнього процесу (С.І.Сидоренко, А.А.Мельниченко).

43. Триває робота з реалізації алгоритму залучення широких верств студентів до міжнародної проєктно-грантової діяльності. Минулого тижня запропонований проєкт програми і алгоритм дій обговорено з ініціативною групою зі створення «Студентського проєктного офісу КПІ» (С.І.Сидоренко, В.А.Пасічник, Н.В.Семінська).

44. З метою посилення роботи кафедр з підготовки проєктних пропозицій для їхнього подання  на нову фазу з 560-ти конкурсів програми «Горизонт Європа» відбулася зустріч з завідувачами кафедр НН ІЕЕ. В інституті великий науково-технічний проєкт має лише одна наукова школа (проф. С.П. Денисюк) за програмою  «Горизонт Європа» з 3-х наукових шкіл і 18-ти діючих наукових груп. Під час зустрічі завідувачі кафедр схвально сприйняли ідею внесення до умов контрактів із завідувачами кафедр питання планування та участі в проєктах за конкурсами «Горизонт Європа», а також підтримали пропозицію поширити таку вимогу до контрактів не лише з завідувачами кафедр, але й з професорами і доцентами (С.І.Сидоренко, В.А.Пасічник, О.А.Жученко).

45. На конкурс програми NATO «SPS» подано 1 проєктну заявку (НН ІМЗ, В.В.Квасницький).

46. Триває надання допомоги підрозділам в підготовці 9 проєктних заявок до конкурсів програми «Горизонт Європа» (ННІАТЕ, ФЕА, ФЕЛ, ХТФ, ПБФ, НН ІМЗ, ФПМ, НН ІЕЕ) (С.М.Шукаєв).

47. У світових рейтингах університетів позиція КПІ залишається в інтервалі 701-750, але в рамках цього інтервалу місць КПІ продовжує підніматися. Нині він посідає місце в інтервалі 531-540. Серед університетів України КПІ обійняв 3 місце, випередивши Харківську політехніку. Динаміка змін його інтегральних параметрів свідчить про  поліпшення Employer Reputation та Faculty Student Ratio, але за Academic Reputation, Citations per Faculty, International Faculty, International Students університет знову почав просідати (С.І.Сидоренко).

48. Співробітники ЦМО ДМС у квітні-травні 2023 року провели аналіз сайтів усіх кафедр КПІ на предмет представлення англійською мовою освітніх програм з точки зору їхньої  привабливості для потенційних вступників – іноземних громадян. Найбільшу кількість балів отримали кафедри:

У 14 кафедр університету відсутні англомовні сторінки підрозділів: НН ФТІ (2 кафедри), НН ІЕЕ (1), ФМФ (5), ФБМІ (2), ІПСА (2), НН ІМЗ (2). 7 кафедр мають лише автоматичний Гугл-переклад і не виконують своєї функції – бути привабливими для потенційних вступників НН ІАТ (1 кафедра), НН ІАТЕ (1), РТФ (3), ФСП (1), НН ФТІ (1). 

Аналіз сайтів кафедр показав значне відставання (в рази) у кількості відвідувачів сайтів кафедр КПІ від сайтів кафедр схожих за профілем університетів (С.І.Сидоренко, С.С.Маулік).

49. У межах «Ініціативи Єднання» (університетів Британії і України), започаткованого Урядом Великої Британії, підготовлено запит донорам цієї країни щодо того, якої підтримки потребуватиме КПІ для повоєнного відновлення і посилення за всіма напрямами його діяльності. Серед таких пропозицій – потреби у відновленні енергетичної індустрії України. CCG запропоновано КПІ спільно із UoS подати ще один спільний проект у межах конкурсу Фонду FCDO («Мережування рішень в сфері інноваційних рішень в енергетиці України для відновлення її енергетичної системи») обсягом 10 мільйонів фунтів (С.І.Сидоренко, С.М.Шукаєв).

50. Цивільний захист. Минулого тижня відбулося засідання Ради розвитку університету, на якому ухвалено рішення про закупівлю засобів індивідуального захисту дихальних шляхів для усіх учасників освітнього процесу. Також триває робота над збільшенням кількості місць в укриттях, вихід на перше їхнє атестування планується на другу половину липня, на другу – на серпень, третій етап – перед початком навчального року (В.А.Кондратюк, Ю.В.Нестеренко, В.Й.Котовський, декани факультетів/директори інститутів).  

51. Пожежна безпека. Розпочато ремонт пожежних гідрантів на території університету та в начальних корпусах. Планується до кінця поточного тижня ці роботи завершити  (В.А.Кондратюк).

52. Благоустрій. На цьому тижні очікується доставка ґрунту, який університет мав отримати раніше, але через дощі його не було заготовлено і завезено. Ґрунт  буде розплановано по парку для висаджування трави та підсипки дерев. Висаджені в новому парку позаминулого тижня сакури прийнялися. Планується до нового навчального року також встановити три вхідні групи з його назвою – «Парк незламних». Відновлюється благоустрій на Парковій алеї,  до 15 липня планується укласти угоду на її асфальтування та асфальтування ще двох ділянок  новоствореного парку. (В.А.Кондратюк).

53. Ремонтні роботи.  На засіданні технічно-будівельної комісії ухвалене рішення про очищення фасадів будівель корпусу №4 і ЦКМ. На центральній стіні ЦКС цього тижня планується завершити аварійно-ремонтні роботи з усунення її пошкоджень, указаних в акті обстеження: було демонтовано облицювальні матеріали фасаду,  нанесено потрібне покриття – клей, після чого їх буде повернуто на місце (В.А.Кондратюк).

54. Ремонтні роботи (продовження). Завершено роботи ремонту системи опалення 22-го навчального корпусу: проведено ревізію стояків, систему включено до загальноуніверситетської системи централізованого опалення й вжито заходів на випадок блекаутів. Окрім того, здійснено обходи приміщень корпусів №№18 і 22, під час яких визначено обсяги і засоби виконання капітальних ремонтів (В.А.Кондратюк).

55. Минулого тижня завершила роботу комісія з оптимізації роботи структури і штатів університету, яка працювала впродовж трьох місяців. Підготовлено проєкти рішень, які розгляне Вчена рада університету (В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна).

56. Минулого тижня також завершила роботу комісія Держпраці, яка працювала в університеті з 27 червня і перевіряла робочі місця зі шкідливими умовами праці. Висновки позитивні. Наступний  етап – проведення  медичних оглядів співробітників, які  працюють у таких умовах, їх проводитимуть на території університету  (В.А.Кондратюк).

57. 29 червня, у четвер, на майданчику Центру фізичного виховання і спорту «Політехнік» на полі біля АТП відбувся черговий  благодійний футбольний турнір. Участь у ньому взяли 6 команд, 3 з яких – студентські. Є пропозиції щодо проведення таких благодійних змагань і з інших видів спорту (В.А.Кондратюк).

58. Фонд підтримки ЗСУ «Київський політехнік» минулого тижня отримав понад 230 тисяч грн надходжень на свій рахунок. Опрацьовуються заявки на необхідні для ЗСУ товари та обладнання (В.А.Кондратюк, І.А.Гришко, Л.Г.Субботіна).

59. Безпека. Співробітники департаменту безпеки спільно з представниками Солом'янського управління поліції провели відпрацювання певної інформації щодо забезпечення безпеки кампусу. Також повторно організується навчання співробітників департаменту безпеки з надання домедичної невідкладної допомоги. Окрім того, вирішено питання щодо відкриття укриттів у вечірній та нічний періоди  (В.А.Кондратюк).

60. Фінансування, передбачене на перше півріччя 2023 року, університет отримав у повному обсязі згідно з затвердженими кошторисами. Кошти використано за призначенням.

Зарплатню працівникам за червень виплачено, крім зарплатні за госптемами – її зареєстровано  і буде виплачено ближчим часом. Співробітники, які уходять у відпустку,  отримали частину відпускних, яка припадає на липень, другу частину (яка припадає на серпень) люди отримають під час виплати авансу.

Всі проплати на кінець червня пройшли, кредиторської заборгованості немає (окрім зарплатні  за госптемами, про яку йшла мова вище).

У зв'язку з підвищенням комунальних тарифів, на вимогу МОН проводяться розрахунки потреби в додаткових коштах на ці цілі, їх буде передано до міністерства. 

Відділ централізованого бухгалтерського обслуговування підрозділів почав працювати. Штат його укомплектовано, матеріалами і оргтехнікою він забезпечений  (Л.Г.Субботіна).

61. Студмістечко працює в штатному режимі. Триває поселення мешканців на літній період.

Працівники дирекції проводили організаційну підготовку та взяли активну участь у проведенні Дня вступника.

Проведено попереднє обстеження гуртожитку №21, який не має власного укриття. Визначено, що за умови отримання дозволу штабу цивільної оборони та будівельної комісії, можна буде зробити там укриття приблизно на 200 осіб (О.О.Царенок).

62. Науково-технічна бібліотека продовжує розміщувати матеріали в інституційному репозитарії.

До 30 червня в Бібліотеці тривала робота над верифікацією даних  для рейтингів НПП у системі  «Електронний Кампус».

Триває консультування наукових і науково-педагогічних працівників, також триває робота з працівниками наукових періодичних видань. 

До Дня Конституції минулого тижня проведено читання та обговорення збірки есеїв «Українські основи».

У Бібліотеці відкрито виставку абстрактного живопису «Абстрактна геометрія».

Директорка НТБ О.М.Бруй взяла участь як ключовий спікер у Міжнародній конференції «Цифрові бібліотеки», до числа організаторів якої увійшла Міжнародна асоціація обчислювальних машин та інші організації (Є.В.Кулик).

63. У зв'язку з завершенням дії в Україні карантину скасовується низка наказів по університету, які визначали порядок його роботи університету та роботи його підрозділів у тих умовах, або були дотичні до цієї тематики.

До департаменту управління справами надано протокол засідання Студентської ради університету, в якому вказано, що в.о. голови Студентської ради обрано Надію Манишеву. За інформацією Н.Манишевої, Студрада планує після початку нового навчального року, в вересні, провести Конференцію студентів університету, на якій має бути затверджено її бюджет і визначено дату виборів її голови в офлайн-режимі (М.О.Мазур).

64. Профком КПІ минулого тижня працював зі зверненнями співробітників щодо науково-інноваційної складової рейтингів НПП.

Представників Профкому запрошено до участі в роботі двох експертних груп, які працюють над розробкою «Національної стратегії освіти і науки 2030» МОН України (М.О.Безуглий).  

65 Студрада сформувала і подала список студентів на отримання іменної стипендії Героїв Небесної Сотні.

Щотижня проводиться розмовний клуб англійської та німецької мов.

Також Студрада допомагала студентам у вирішенні їхніх проблем під час складання сесії (Н.Манишева).

66. Студентський парламент провів зустріч з представником громадської організації «Український альянс» на предмет залучення представників Студпарламенту КПІ до підготовки грантових заявок.

Представниця Студпарламенту взяла участь у роботі Міжнародної конференції дівчат і жінок «Рerspektywy Women in Tech Summit 2023» (Польща).

Від імені студентів висловлено прохання спростити встановлений 24 лютого 2022 року порядок допуску відвідувачів до Студмістечка (Ю.Максимюк).

67. Голова Профкому студентів взяв участь у триденному семінарі студентських профспілок у м. Івано-Франківськ.

Активісти Профкому взяли активну участь у підготовці та проведенні Дня вступника.

Студентам, які виявили бажання, видано перепустки на відвідування басейну до серпня.

2 липня організовано чергову трансляцію футбольного матчу, під час якої зібрано 2 тисяч гривень для придбання обладнання для студента ІАТЕ, який нині воює в лавах ЗСУ.

На 15-16 липня готується проведення благодійного студентського турніру з кіберспорту, триває реєстрація учасників. Також планується провести відкритий турнір з кіберспорту до 125-річчя КПІ (А.Горобець).

Дайджест

☑️ Вступ-2023

Відбувся масштабний університетський захід «День вступника: відчуй КПІ», який відвідало близько 500 абітурієнтів.

Розпочав функціонувати на постійній основі консультаційний центр з профорієнтації. Він розміщений у 16-му корпусі КПІ.

Офіційно затверджено максимальний обсяг вступників на бакалаврат і магістратуру.

Подання документів на аспірантуру триває. Уже зареєструвалося 311 вступників.

☑️ Навчальний процес

Підбито підсумки семестрового контролю. Оформлено списки на відрахування. За останній тиждень відраховано 176 студентів.

Йде активна робота з організації нового навчального року. Затверджується новий розклад з урахуванням безпекового питання.

Триває вдосконалення дистанційної форми навчання. До 1 липня факультети мали подати списки дисциплін, що викладатимуться очно.

З 1 липня розпочалася реєстрація електронних кабінетів для бакалаврів і магістрів.

Цьогоріч 3 902 КПІшники здобули диплом бакалавра. Серед них — 175 студентів, які отримали диплом із відзнакою.

☑️ Наука

Близько 700 політехніків пройшли курс із цифровізації від Google.

Наступного тижня стартує XVI міжнародна відкрита студентська олімпіада з програмування «KPI-OPEN».

У КПІ відкриють сучасний центр протезування Research and development. Ініціативу підтримали українські підприємці та громадські організації.

МОН профінансує КПІшний супутник PolyITAN-12У у розмірі 1,5 мільйона гривень.

КПІшники увійшли до 20 найкращих команд у конкурсі від Мінцифри — Drone Hackaton «Anti-Shahed».

☑️ Міжнародна діяльність

Київська політехніка далі посилює зв’язки з провідними міжнародними альянсами. Цього тижня відбулися онлайн-зустрічі з представниками CESAER та ATHENA.

☑️ Благоустрій кампусу

Укриття доукомплектовують аптечками. Також їх забезпечують захисними масками на випадок ядерної загрози.

Триває робота зі збільшення кількості місць в укриттях кампусу.

Дата події